2009年11月4日 星期三

百里香雞翼

 

 

熱戀意大利 (volume 2) 兩口子晚餐嘅second dish - 百里香雞翼 (意大利d餐廳都冇乜見到有雞翼嘅,莫非意大利人唔鍾意食雞翼??!!!)

曾經買過樽裝乾百里香 (thyme),大蚊不喜歡那濃烈的味道,煮什麼都配搭得不好,味道總是怪怪的! 原來新鮮百里香味道好正呢!!!

先看看最近的百里香作品: 百里香紅酒炆豬軟骨、 法式香草海鹽烤乳鴿~~~

其實醃乳鴿係應該要用rosemary,奈何大蚊更不喜歡這種香草,仲詆過食到暈 (詳見: 迷迭香烤薯@jamie oliver)......誤打誤撞用番百里香,先知佢嘅香氣係咁迷人架!!!

雞翼唔需要用太多醃料,簡簡單單特出咗百里香個味道就得架喇! yummy!!!

 

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

3 則留言:

  1. 等我下次都聞下先

    回覆刪除
  2. 簡簡單單易煮喎, 啱我

    回覆刪除
  3. 好容易WOO~等我地星期日都試下先~

    回覆刪除