2015年7月6日 星期一

大蚊廚房 cookbook 9 - 封面曝光!!






































大蚊第9個"孩子"出世喇! 這個亦是大蚊產前最後一本著作,老實說,相信之後要待一段日子才會有機會再籌備新cookbook了!

說回這本cookbook,意念來自迎年大熱的麵包機,好多朋友購入了麵包機,但食來食去都只是不同味道的方包, (畢竟不是人人都有焗爐同埋識得搓包),於是便構思了這本"麵包書",等各位可以將出爐方包略作變奏,變成各種美食呢!

作為小兩口之家 (快變成三口了!),好多時焗好一條麵包未必會吃得完,有了這本方包食譜,方包菜式不再單調,除了一般的三文治、多士之外,還有好多令你意想不到的菜式呢!

Cookbook 將於今個星期印好,趕得切喺書展同大家見面啊! 先請各位多多支持,謝謝!!



大蚊廚房COOKBOOK 系列:-

















《逛超市 ‧煮好餸》《45款冰室美食》《大晒冷! 80道光波爐料理》《超人氣光波爐料理2》
《平底鑊煮好菜》《人氣光波爐料理》《愈忙愈要吃得好》隆重登場!《小烤箱煮大餐》



沒有留言:

張貼留言