2011年7月30日 星期六

哈蜜瓜羊肉卷 (光波爐食譜)


 

 



哈蜜瓜羊肉卷,很奇怪的組合!

買來小肥羊的急凍羊肉片,很想弄一些清新的菜式去中和羊肉的濃味感覺,於是想到了用哈蜜瓜來配搭。

入爐前的樣子,好像parma ham + melon 哈哈!
味道其實本應不錯,只是羊肉酥得過份,就算很喜歡食羊肉都會被那酥味撃倒,實在太濃太搶,有點過了火位耶!


精美食譜:-

食譜來自: 大蚊

2 則留言:

  1. 我好後悔更新咗~~太差同時又用多3倍不止的時間去理(blog它)~如果3個月都未能整得好~~咁我只好自己摺埋~~去~~~妳最好不更新住睇定D好啦~~不要像我咁慘~~~!!
    [版主回覆07/31/2011 12:25:00]但佢唔係2WEEK 內要強迫更新的麼? 我都冇時間搞呀 @@

    回覆刪除
  2. 你好,我是畫搞笑漫畫的車人,有時間請到我的blog走走。會帶給你很多歡笑啊!

     
    What the office 網址: http://hk.myblog.yahoo.com/whatheoffice

     

    回覆刪除