2013年6月25日 星期二

大蚊廚房 cookbook 4 - 籌備及拍攝篇



補番一篇大蚊廚房 cookbook 4 籌備及拍攝 - cookbook 4 即是《平底鑊煮好菜》,概念就是用最基本之廚具,炮製出最美味之菜式~~~



四十多個食譜,包括了超過一百款之食材,新鮮食材要到拍攝前才去購買,大蚊今次買啊買,買到連街市都關門了,嗚嗚......



第二朝早走去買麵包, 點知早得滯麵包還未送貨,再次白走一趙!



貓咪: 買蕃茄? easy job,又大又紅又新鮮!!




拍攝日,開爐! 相入面已經有5隻平底鑊,不同型號/  款式,當然有其不同之功能啦!




道具corner,何其壯觀啊!



煮到夜已深,洗好排山倒海之碗碟,稍事休息,明天請早!


第二日要煮海鮮,一早來到街市,揀選最鮮美之食材!




海鮮雜燴~~~ (左邊紅膠袋的是蟹啊!)



步驟示範, 鏡頭出沒注意!




雪櫃總是不夠大!



餸菜都拿回公司和同事們分享,好colourful 的午餐,Fans 們又認得出幾多款在食譜



 

 




《超人氣光波爐料理2》強勢上架、 
《人氣光波爐料理》第六版熱賣中!!!

 

1 則留言:

  1. 嘩~~~原來有人幫拍照仲辛苦d, 我係自己影的, 變咗可以慢慢分開幾日煮, 開頭我仲諗如果响hk有人幫我拍就好了, 原來會咁多碗要洗!!

    回覆刪除