2009年12月13日 星期日

白老鼠先生進駐廚房!!!! Carbonara~~~~~

型男廚房 好睇嘛??? 大家可能會問,點解白老鼠先生會識煮Carbonara,答案咪就係佢喺結婚無啦啦叫大蚊教佢整架囉!!! 當時大蚊冇懷疑過點解佢會"性情大變",突然要學煮嘢食,只係諗既然呢個菜式係佢嘅Favourite,想學煮都唔出奇呀!!!!

當時大蚊仲寫咗呢一篇blog,而家post番出黎同大家分享一下! 好彩當時大蚊夠蠢,完全 feel 唔到白老鼠先生嘅"古惑 Plan",婚禮當晚先會咁有驚喜呢!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

白老鼠先生進駐廚房!!! 佢突然變成family man 呀!!

話說佢已經討厭日日自己煮公仔麵嘅生活,於是要求大蚊教佢整番個意粉咁話,菜式選擇當然係白老鼠先生嘅至愛 - carbonara!!!

為咗今次世紀下廚,我地買咗以下優質食材,全部都係第一次用架:-





貴腸 - 係成個架最平嘅腸! $4x 一包,但真係好好味!





Marks & Spencer Spaghetti - 呢個唔係好貴~



 


Chedder Cheese - 冇買一磚嗰d,白老鼠先生點會有閒情刨芝士呀~~








































smoked salmon - 平時食開cheap cheap 嗰d,今次升級呀!!



結果係成功嘅! 只不過白老鼠先生被呢個意粉嚇親,佢覺得實在太多steps喇! 相信佢都唔自己煮呢個意粉架喇!!

5 則留言:

  1. 好味呀呢隻腸 間中就有特價 $3x 我買過片裝pizza芝士完全唔掂呀><拉唔倒絲架…都係買返一舊好 當晚煮完俾邊個食架? 係咪淨係俾你食? 呢個表演比唱歌有心思得多呀~ 我家daddy仔有時都會下廚, 佢會上網搵譜煮唔會叫我教呢~ 第一次整梅菜扣肉已經好好味~ 我覺得佢有天份過我好多, 可惜佢覺得煮一大餐咁快食完好唔化算所以好少下廚呢:p
    [版主回覆12/15/2009 22:35:00]拉絲<-- 要係morzella 先得喎!
    當晚係冇時間煮,由於時間關係....只係喺italian tomato 買架~~~(當晚MC都有踢爆...哈哈)
    我食左,4大長老都有食!!!
    白老鼠先生依舊只會煮公仔麵 + 腸 @@

    回覆刪除
  2. 我見到佢落咗勁多腸 law. 哈哈 !
    我都有同我男朋友講呢段片. 我話勁冧呀!! 連佢都話好有心思呢
    [版主回覆12/15/2009 22:36:00]多謝佢呀!!! 幾時到你呀???

    回覆刪除
  3. 就係片裝morzella, 唔掂!
    [版主回覆12/15/2009 23:00:00]噢....但唔係片裝唔keep穿得耐,好快過期!

    回覆刪除
  4. 係呀但係唔掂要黎做咩…其他芝士都得
    [版主回覆12/15/2009 23:22:00]唔.......morezella 都可以做好多嘢....例如salad.....不過我唔like 一舊好似白色雞蛋嗰d....食落似泥膠 @@

    回覆刪除
  5. 我都有試過, 不過都係用一舊o個d 我覺得幾得意呀XD

    回覆刪除