2009年12月7日 星期一

嫁女囍餅之十七 - My Big Day, My Cupcakes (上)



大蚊 is so proud to have her own wedding cuucake in the wedding!!!

大蚊係一個 DIY Bride,婚禮籌備嘅大部份時間都不停DIY,呢個cupcake就係其中一項最有挑戰性嘅DIY item!!! 要喺婚禮前親自整100個cupcake,呢件事真係做得幾轟烈呀! 哈哈~~~~~

事緣時下婚禮時興DIY,除咗diy請帖、sitting plan等等手作仔,最能令大蚊感覺到最personalized、最 "so me"嘅一定係整嘢食!!! 婚前一年已不停諗不停度,都諗唔到整d咩最好 @@..... 曲奇、桂花榚、朱古力等等都曾經係考慮之選,不過始終都解決唔到d技術問題呢.........





結果婚前個零月先遇到佢 - 近期大熱 cupcake!!! 由開始試整、試味、到大量製作、計份量、買材料、諗packing、安排運送......真係步步驚心! 真係好擔心唔可以完成呢個task呀!!!

白老鼠先生一早表明立場反對呢個挑戰,佢覺得大蚊攞苦黎辛,咁忙都仲要搞咁多嘢,仲好驚d賓客食咗會唔舒服....等等.....大蚊冇理佢,堅持面對挑戰!!





多謝好友Louise出手相助,結婚前幾日過黎幫手,只係用咗一個上午已經完成咗100個牛油蛋糕!!!!





婚禮前2日大蚊再自己喞icing,先有原味白色cupcake~~~





再有romantic 粉色 cupcake!!!





入盒喇!!! 好緊張呀!!! 唔知Big Day 當日 d cupcake 受唔受歡迎呢???

(下回待續!)



大蚊廚房09年12月精選菜式連結:-日式粉絲沙律兩口子晚餐(volume 3)Italian Mixed Beans SaladLamb Ribs with Honey and Wine白酒煮飯煲雞飯嫁女囍餅之十六 - Lychee Mousse

5 則留言:

  1. 唔洗多謝呀.. 我要多謝你才對呢...................=) 我好榮幸能參與制作過程呀.... 因為我相信我一定唔會做一百個cup cake .. 哈哈....
    你真係好diy 呢!!!! 勁... 我想講最後我冇機會食到d cup cake .. 因我想食時已冇晒啦..哈哈.

    回覆刪除
  2. 我都覺得在結婚時太多diy 是太辛苦了. 因為已經很多野忙ma
    不過自己enjoy 就冇所謂law
    我都諗住邀請咭diy .但唔知識唔識整呢. hehe

    回覆刪除
  3. 其實咁多篇有咩唔同架XD

    回覆刪除
  4. 雖然妳真係有少少攞苦黎辛,但係事實證明妳既堅持係成功架。而我只可以講一句:妳好勁!

    回覆刪除
  5. HELLO,
    你好! 有d問題想請教你呀!! 婚禮前2日先喞icing, 可以咩? 會否變?? 你的icing是用什麼?? 要否"雪"???
    謝謝你!!
    祝你永遠幸福快樂!!!

    回覆刪除