2013年2月5日 星期二

杏仁酥條 (光波爐食譜)


 



<大蚊賀年食譜> 優雅之小點,用來做下午茶,配上花果茶,悠閒氣氛盡現~~~





不要太貪心,杏仁片貼得太多的話酥皮會升不起, 影響口感呢! 貼上了杏仁片之後應該要見到酥皮才對呢!




杏仁酥條出爐喇!





輕輕的、酥酥的,我愛這種滋味!




很有動感的特寫耶!


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊








 






《人氣光波爐料理》
第二版強勢登場! 各大書店熱烈上架中!





大蚊廚房食譜《愈忙愈要吃得好》推出,


大眾書局以及各大書店有售


Facebook Icon 1

請到 大蚊廚房 Facebook Page 按 Like 訂閱!!


2 則留言:

  1. 1) 請問酥皮一塊, 是否整到4-5條 2) 對買酥皮, 完全無,頭緒, 即是那種, 麻煩晒
    [friend_a_lot回覆02/13/2013 00:58:26]thx
    [版主回覆02/12/2013 17:57:33]http://orangebakingstore.com/webpage/main.htm
    你去這個webxite, clivk 材料/ 凍品/酥皮就看到不同種類的酥皮!
    [版主回覆02/12/2013 17:55:57]現成酥皮一塊可整到20條喇起碼!
    我用的是酥皮磚,大型超市有售,三十多元一包,好似泥膠咁,每次用就切一部份出來在搓平

    回覆刪除
  2. 昨晚試整了, 但面頭的杏仁片焗完後有點"啞"色, 是否焗到酥皮發起哂要再掃上一層糖霜以至金黃呢?
    thx

    回覆刪除