2010年3月20日 星期六

Sa-Wa-De Kitchen


話說,3月初嘅時候大蚊同d朋友一齊去banhkok,我地4個人租咗間service apartment住,而間屋呢係有個open kitchen 架! 今日我地就一於參觀吓呢個廚房先! 黎緊幾日會再詳細報導下我地喺呢個廚房煮咗d咩!!!


 



open kicthen 有3面工作間,面積不大但工作枱範圍好廣闊,十分之好用呢!!


 



好喜歡呢個bar table 位置,一路煮一路同坐喺bar table 前面嘅朋友吹水,感覺十分窩心!


 



設備篇: 影唔晒所有用具,只記得全個廚房嘅電器都係electrolux~~~ 除左微波爐,仲有多士爐呢!!!


 



4頭碗爐 + 座地焗爐1個! 好professional 呀!!!


 



個焗爐新嘅一樣! 睇黎除咗我地都冇其他住客用過呢!!


 



抽油煙機,都係electrolux~~~


 



雪櫃冇咩特別,係夠大囉!!


 



乾碗架都有2個,呢個stainless steel 質地嘅就深得我心! 感覺好乾淨整齊呀!!


 



有煲、有鑊、仲有蒸隔! 所有煮食工具一應俱全呀!!


明天將會睇下我地喺呢個廚房可以搞d咩,煮d咩!!!


 


大蚊廚房10年3月精選菜式連結:-日式咖喱焗鴛鴦豆腐雜錦鮮果撻益力多芝士凍餅 Yakult Cheese Cake海螺片炒扁意粉蜜燒金蠔White Beans Salad日式麵豉浸明珠霸王花南北杏排骨湯星之碎片 - 草莓慕絲凍餅Orecchiette with Pork & Ham芝士焗蠔腐乳排骨炸菜肉碎炒白蘿蔔金蜆炒飯栗子撻甜美甜品塔虎年元宵團拜 之 開餐篇Cooking Class 08 - 中西日晚餐Smoked Salmon Melts


沒有留言:

張貼留言