2009年2月16日 星期一

蕃茜焗牛油大蝦

 




 

多謝何師奶個食譜! 有一日見到呢個post大蚊即刻衝落街買蝦! 因為特價呀!哈哈!






急凍虎蝦! 大昌買架! 一包11-15隻,特價$59.9!





都幾大隻架!






































個醬汁大蚊改用呢隻蕃茜醬,加奶就ok架喇! 不過大蚊整唔到十分creamy 嘅效果,都係比較水囉! 又要再研究一下!

白老鼠先生好喜歡個汁,配意粉應該好得! 不過佢話d蝦唔夠新鮮! 真係高要求呀!!!

精美食譜:-



食譜來自: 何師奶

3 則留言:

  1. 激死,原來大昌買仲平
    http://hk.myblog.yahoo.com/kc-kookoo/article?mid=3743
    [版主回覆02/18/2009 22:04:00]BABY! 我係喺大昌買架! (PHOTO 個PRICETAG 有大昌logo 哈哈)
    但blog 友何師奶話你呢隻好味d喎!!!

    回覆刪除
  2. 呢包SAUCE都幾貴BOR.
    [版主回覆02/18/2009 22:02:00]配名貴大蝦都ok~哈哈~
    買cream 整白汁仲貴........@@

    回覆刪除
  3. 好正呀~!
     
    我都有買到呢個牌子嘅醬汁呢~ 但仲未剪綵~ hee hee hee~
     
    我發覺 TASTE 嗰款急凍草對蝦新鮮過呢款蝦呢~ 有時間買番盒試吓,包呀白老鼠先生話 good 呢~ 之前佢做緊特價,只售 $39.9 ,佢冇雪味,蝦肉仲幾彈牙呢~

    [版主回覆02/18/2009 22:02:00]$39.9!!!!!!!!!
    冇問題! 我呢度都有taste!!!! 最近仲用積分換左d coupon! 要去shopping 喇!
    個汁用黎焗意粉僧好match! 不過我最近去citysuper 見到呢個brand 嘅汁,但就冇呢個味!
    你下次整呢,我諗唔好落咁多水! 因為我次次都整到佢好水呀!!!

    回覆刪除