2009年2月28日 星期六

Mexican Taco Casserole


 

好有異國風情嘅一道菜式!







































早前喺惠康見到呢款墨西哥玉米餅,一盒有12個shells,售價約$24,好似都幾抵玩,好! 成交!






































密封包裝,一次用唔晒記住要入密封盒呀!!! 要小心輕放,好易會爛架!!!

Mexican Taco Casserole 嘅煮法呢就係先煮好個醬汁 (mix sauce 都係喺惠康買,約$10),放入焗碟,再加入整碎咗嘅shells,加芝士焗就搞掂架喇!

味道當然係惹味啦! 用d玉米餅碎點住d醬黎食,鍾意食幾多就點幾多! 正呀! 不過個醬有少少spicy,小朋友未必啱食呢!!!



精美食譜:-





































食譜來自: 大蚊


3 則留言:

  1. 買返來的餅不包肉, 要加埋上去一起焗 ?
    [版主回覆02/28/2009 11:11:00]唔包架! 個醬就only得醬,你買豬/牛/火雞是但一樣配番!
    就好似d意粉醬咁,都係要買d免治肉加入去!

    回覆刪除
  2. 嘩!做乜你咩都識煮!!!  查實你係行supermarket見到有咩想煮就買,返去先搵食譜,定係諗到想煮乜先去買架?
    [版主回覆03/05/2009 23:41:00]2樣都有! 呢個見到好得意就買咗先算! 加上佢packing 有recipe (同埋我都sure 上網一定有recipe),所以唔驚唔識煮!!

    回覆刪除
  3. 幾好咁噃!惠康有呢d野賣?可能我唔會好似你咁遂樣睇啦,我行超市係想買咩就攞咩,唔會四圍逛囉。
    [版主回覆03/05/2009 23:40:00]海港城惠康有! 多鬼佬嘢嘛!!

    回覆刪除