2009年4月13日 星期一

粟米雞粒蘑菇酥皮盒


 
 賣相ok,味道都可以! 不過技巧有待改善呢!


第一次整酥皮盒係心心相印 (吞拿魚沙律酥盒),大獲好評呢! 今次再認真d,煮埋個餡料,感覺又好唔同喎!!

酥皮發得太脹,令個酥皮盒唔夠深,本身加d重物 (即係黃豆之類)會好d,但係大蚊又唔記得咗買黃豆.....改用咗較輕身嘅通粉 (!) ,效果不太理想呢!! 部份收口亦不太好,搞到個盒散開咗..........

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


2 則留言:

  1. 唔好意思.我路過既;看到你這個酥皮好靚;所以想請問你個做法當中要加一些黃豆係點樣加落去呢?係就咁買一粒粒既黃豆同個酥皮一齊焗嗎?咁到時D黃豆係咪唔要呢咁唔用黃豆用紅豆又得唔得呢?唔該解答吧!
    [版主回覆04/25/2009 02:25:00]首先鋪一層牛油紙,然後放黃豆,目舷係要有重量壓住佢等佢唔好脹起!! 我未買黃豆,用過通粉 (!!) 但太輕! 用紅豆我諗都ok,不過我諗焗完會燶咗,唔可以再用架喇!!

    回覆刪除
  2. 唔該晒大蚊;謝謝你解答;我已經明白晒!
    [版主回覆04/25/2009 23:35:00]唔好咁講,咁遲先答你唔好意思呢!!

    回覆刪除