2009年4月14日 星期二

肥妹意粉 之 Carbonara




carbonara 係白老鼠先生嘅最愛,不過大蚊一直冇煮過正宗carbonara俾佢食喎.......最近似嘅一次係 忌廉汁雞肉腸仔扁意粉,都已經係2年前嘅post黎喇!!之後次次整白汁意粉佢都覺得唔夠好味呢!!

今次的起心肝整呢款著名菜式! 原來做法係超級簡單! 易到唔信呀!!

為咗增加口感,大蚊加埋腸仔入去,白老鼠先生就話最好再加多d腸仔~~哈哈~因為呢已經有"肥妹煙肉",唔想再加太多肉類呢!!! (食譜份量已由1條腸仔加到2條...)

煮呢個意粉嘅tips就係要熄火先加個汁落去兜勻,如果唔係d蛋汁會變成蛋花架喇....哈哈! 個意粉超creamy,食落真係太有罪惡感,太肥太肥喇!!! 如果可以再炒得乾身d就perfect喇!!!

至於意粉選擇就冇乜所謂,大蚊用咗扁意粉,好好味呀~~~~當然用番傳統嘅意粉亦可以啦!!!

精美食譜:-



食譜改篇自: 天拿.娘

5 則留言:

  1. 我都 係 天拿.娘 度COPY 了哩個食譜, 整過一次呀.... HAAHA .. 但上次唔夠快手呀... 所以有小小蛋汁痴左
    [版主回覆04/25/2009 02:19:00]我第二次整呢....衰左....太熱喇.......

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2009年4月16日 上午9:52

    真係好easy喎,但食完一碟真係
    [版主回覆04/25/2009 02:19:00]冇錯!!! 唔可以成日食架!!!

    回覆刪除
  3. 我哋會用洋葱碎,煙肉碎炒香,忌廉,少少雞水或水以免太杰,倒入意粉,炒後試味熄火,蛋黄加cream,奶都得,打均,倒入意粉內便成,其他配料自便.......

    回覆刪除
  4. 我哋會用洋葱碎,煙肉碎炒香,忌廉,少少雞水或水以免太杰,倒入意粉,炒後試味熄火,蛋黄加cream,奶都得,打均,倒入意粉內便成,其他配料自便.......
    [版主回覆06/03/2009 21:11:00]用奶會冇咁肥呢~~~~d cream 真係好邪惡呀!!!!

    回覆刪除
  5. 用cream煮真係好好味ar~
    [版主回覆06/03/2009 23:04:00]yes! 不過而家d cream 好貴 @@

    回覆刪除