2009年4月18日 星期六

香菇喇沙炒飯


 
新加玻沙爹雞串後另一味新加坡風味菜式! 白老鼠先生喜歡食炒喇沙,不過呢一包醬料係用黎煮飯架喎! 整出黎個味道又幾得喎!!

材料不很正宗,屋企有乜用乜喇! 結果用咗冬菇/雜豆/洋蔥/肉鬆~~~~哈哈~~~個飯好惹味呀! 不過唔知係咪因為用電磁爐關係,炒咗好耐先至乾身呀~~~~手都軟呀!!!

精美食譜:-

 


食譜來自: 大蚊

1 則留言:

  1. 喂喂, 成日都唔記得多謝你上個星期嗰餐!(因為我太懶寫blog啦呢期!)整咁多個餸又要買又要洗又要切又要煮之後仲要執真係辛苦哂!!仲要真係樣樣都好味(不過我冇食到啲意粉,因為太多嘢食啦!)我仲食咗好多粒肉丸同埋魔鬼蛋呀!!  辛苦哂 & 多謝哂呀!!  
    [版主回覆04/25/2009 01:59:00]唔好客氣呀!!!我話咗要等係試下我d手勢架嘛!
    all the best & take care!!!
     

    回覆刪除