2009年4月4日 星期六

白汁煙三文魚焗龍脷柳


 

賣相不錯吧??呢味餸係大蚊"抄"出黎架!


上星期出街食飯,間"意大利餐廳" (其實係普通西餐廳)嘅daily special就係呢個菜式,大蚊同白老鼠先生都好鍾意食呢! 於是就試下煮番呢個菜式出黎喇!

諗諗下,間餐廳都幾好賺架! 急凍龍脷柳賣10蚊已經有2條 (大蚊唔覺得出面d魚柳會係特別靚特別貴囉!!!),煙三文魚疏疏落落零零碎碎咁......即係呢.......十幾蚊就煮好兩碟嘢出黎,咁就收咗我地百幾蚊喇! (冇湯冇包冇餐飲嘅"午餐"...) 仲要係,呢個菜式一d都唔難整呢!!!

大蚊加多咗洋蔥去煮個煙三交魚白汁,焗出黎食落會有少少脆嘅口感,加埋d芝士,感覺上都有d層次架! 哈哈~~~d魚柳今次醃得好好,唔會過咸,簡單d加d鹽呀,香草咁就ok架喇!!!

精美食譜:-


































食譜來自: 大蚊


1 則留言:

  1. 近排都要食多一點魚類先得﹗
    呢個賣相好得呀﹗
    [版主回覆04/11/2009 00:49:00]有喜訊麼?? heehee :)
    呢個好簡單但係好好味! 加d mushroom粒仲正呀!!

    回覆刪除