2009年3月18日 星期三

薑汁焗雞翼

 



































 

d 色澤好靚~~味道都幾得架!!!
 

原譜係煎嘅,大蚊就用黎焗,實行玩中西合壁~~~

 
整呢個餸其實就好容易,記住將d薑 & 蒜頭磨蓉然後榨汁就ok架喇!!! 下次....應該買雞脾試下,啖啖肉更好味!!!

 

 

精美食譜:-



































 

食譜改篇自: 呢度

5 則留言:

  1. 喂, 雖然好好味呀, 但唔好食咁啦... 人地話好多激素wor..
    不過我都好鈡意食同煮, 易煮又好食..haha
    [版主回覆03/21/2009 23:17:00]而家食咩都好似食食毒藥咁........唔理得咁多喇!!!

    回覆刪除
  2. 睇落真係好似好好味~ 用雞髀好呀﹐又多肉又無咁肥。=)
    [版主回覆03/21/2009 23:17:00]我鍾意食雞搥呀! 不過好似冇急凍架.....冇鬼"看門口"..........

    回覆刪除
  3. ☜♡ 肥貓♡☞2009年3月19日 上午9:25

    good idea! 我下次試下先!
    [版主回覆03/21/2009 23:18:00](Empty)

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2009年3月19日 中午12:29

    色水好靚
    [版主回覆03/21/2009 23:15:00]焗出黎D雞翼係好食D架!!!~~~~

    回覆刪除
  5. 你整雞翼真係掂, 我仲記得上次你整果碟, 好正呀! 
    [版主回覆03/24/2009 21:01:00] 我仲研究緊其他唔同味道呀! 最想整咖啡味!!

    回覆刪除