2009年3月20日 星期五

生菜豆腐煲@亂煮一通

 




































煮得好冇誠意,冇心機亦冇創意,簡直係亂煮一通!!!

話說本身係想煲鮮冬菇白菜仔豆腐湯嘅,咁樓下超市冇冬菇又冇白菜仔,咁就改一改用唐生菜啦! 原來呢係煲唔出味道嘅! 咁又諗住改一改佢,加d芋絲當係蔬菜鍋啦! 整色整水都係冇味......又冇瘦肉喎......咁.......大蚊就加咗d煙肉入去....係有d味....但感覺怪怪......而且好油.............

煮得咁差本來都唔想出街.....不過大蚊都係應該要俾大家笑吓,當係警惕,下次,3俾d心機煮好d喇!!!

冇精美食譜喇........自我懺悔之中...................

8 則留言:

  1. 煙肉?@@ 滾湯我會落雞粉
    [版主回覆03/21/2009 23:08:00]我真係亂黎架........雞粉我未買....剛買了濃湯寶,不錯!!!

    回覆刪除
  2. 加咸旦會唔會好味d呢? 又或者加冬菇又得唔得呢?
    [版主回覆03/21/2009 23:08:00]咸旦.....又OK喎! 因為我仲有一隻存貨喺度呢!!!

    回覆刪除
  3. 恕我直言 - 真係好冇誠意呀..哈哈.....下次買史x 生算啦...
    [版主回覆03/21/2009 23:07:00]我都唔知自己想點..............

    回覆刪除
  4. 我想問下呢..桂花糖可以擺幾耐咖!?[你個隻]
    我個樽都買佐1年零3個月到..仲用唔用得-3-?
    [版主回覆03/21/2009 23:06:00]我嗰樽都用咗好耐呀! 不過我有雪住佢架!
    如果佢冇寫expiry date....你都可以試一試味先.......

    回覆刪除
  5. 係幾濃架真係, 我試過魚, 唔記得有冇試過豬
    [版主回覆03/21/2009 23:28:00]用黎烚菜啦! 好好味!!

    回覆刪除
  6. 烚菜又貴左d…
    [版主回覆03/22/2009 00:17:00]用半盒....同埋特價先買.....哈哈~~~

    回覆刪除
  7. 特價幾錢呀
    [版主回覆03/24/2009 20:53:00]好似$14.x? 華潤價!

    回覆刪除
  8. haha 加雞粉嘛!
    [版主回覆03/24/2009 20:53:00]屋企冇...........

    回覆刪除