2009年3月23日 星期一

士多啤梨蜜桃酥皮撻

 

白老鼠先生爸爸生日快樂!! 原本唔多得閒整生日餅,最後都抽到d時間出黎整咗呢個撻!

平時用鮮奶去溝即溶吉士粉呢好smooth架,今之勁d溝cream,點知就"杰"到不得了....唔夠滑呢! 不過後尾帶佢出街,可能溫度熱番少少,d吉士醬溶咗d,咁又變番比較順滑......有點怪怪....哈哈!



精美食譜:-酥皮蜜桃撻 Peach Tart



4 則留言:

  1. 經常吃即食麵2009年3月23日 晚上8:37

    很美麗的甜品啊 ! 好像很美味似的.....真的看見也很想吃啊 ! 怎麼辦 ? 我也很喜歡吃甜品的 , 我最喜歡吃的就是芝士蛋糕 ! 你最喜歡吃的是什麼甜品 ?
    [版主回覆03/24/2009 20:43:00]我......都喜歡cheese cake......不過怕肥,都唔敢食太多呢! 我就喜歡西式甜品多d呢!!!

    回覆刪除
  2. 好唔好食都唔緊要la.最緊要係你一番心意.祝白老鼠先生生日快樂
    [版主回覆03/24/2009 20:42:00] 係佢爸爸生日啊!

    回覆刪除
  3. 噢.sorry攪錯左tim . 祝白老鼠先生爸爸生日快樂..
    [版主回覆03/24/2009 21:59:00]唔緊要啊! 佢地生日都好近~哈哈~~

    回覆刪除
  4. 有冇試過自己整酥皮?都好擺得架~冰霜可以放3個月
    [版主回覆03/24/2009 22:21:00]冇試過.......有排搞喎....其實我都冇試過自己整撻皮......希望我可以有時間試下!

    回覆刪除