2009年3月19日 星期四

肉絲燴鮑魚麵

 





































原本係想炒麵架,點知炒極都唔乾身.....結果變成燴麵!

越來越懶,唔想走去老遠嘅街市買配料,最後整咗呢個比較單調嘅肉絲麵,下次點都要有冬菇,味道會好好多!!!

d肉絲係超市預先切好一pack pack嗰d,煮出黎質地鞋咗d,唔知係大蚊醃得唔好定係本身口個肉質已經唔靚 (推卸責任....哈哈),總之成餐飯就唔係太有心機煮.....搞到變成咁 ..............@@

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

2 則留言:

  1. 買定d乾冬菇
    [版主回覆03/21/2009 23:14:00]原來....我發現.........我屋企係有冬菇 架!!!

    回覆刪除
  2. 救命XDDDDDDDDDD
    [版主回覆03/22/2009 00:15:00]新居嘛!!!而家煩緊....最近搬緊D整蛋糕材料過黎,你知啦,麵粉又幾隻....仲有芝麻粉綠茶粉可可粉呢D濕星嘢....全部係膠袋裝....細細包....都唔知點安置先efficient! 唔想一開頭就亂晒....會永不超生 @@

    回覆刪除