2007年4月10日 星期二

忌廉汁雞肉腸仔扁意粉

 

話說佢生日嗰晚,我地去餐廳食咗個"三文魚忌廉汁意粉",佢讚不絕口喎......


第二日,我就努力籌備呢個意粉!忍痛在惠康買了廿蚊一包嘅忌廉(出面賣十二蚊咋!),又買左雞肉同腸仔,入得廚房喇!

本來想買蜆肉,好似勁d,搵唔到,最近先知原來佢屋企附近係有間"大昌"架!賣十四蚊一大包添!又冇買煙三文魚,太貴(三十蚊)又唔識砌玫瑰花,如果煮得好味下次可以考慮吓......  

效果幾好喎!我嫌d汁唔夠"",係煮得唔夠時間定還是要焗爐先有"傑"既效果呢!味道好味過金寶粟米汁十倍,好
creamy! 佢食到"lam lam利",然後好感動咁講左一句:

"你終於識煮野食啦!"

好開心!



2 則留言:

  1. 睇到張相搞到好肚餓... (加了香草嗎?) 我愛白汁意粉~!

    回覆刪除
  2. 你都乖,黎呢度留言~多謝你! 我都好鍾意白汁意粉呀~~~ 呢個意粉呢冇加香草,因為之前買唔到,但係下次會加番!

    回覆刪除