2010年2月12日 星期五

芝士豆腐焗肉醬釀粗通粉


好得意嘅創作!!


 



粗通粉購自威尼斯,大蚊好小心將佢hand carry上機帶佢返香港架!!


 



要將肉醬 fill 入通粉其實都唔簡單,不過大蚊一向貪玩,排下排下都幾得意架!


 



為咗唔想太多肉太heavy,所以特意加咗豆腐蓉入去,可能因為豆腐出水令個汁比較稀d,如果個醬汁濃少少會更好!


通粉皮好厚,口感有點 "un",白老鼠先生唔太喜歡。不過個醬汁加咗好多車打芝士,味道好正! 大蚊自己就覺得味道可以接受!


 


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


 


大蚊廚房10年2月精選菜式連結:-蒜香檸檬烤春雞栗子撻Cooking Class 07 - 韓式晚餐雜菜炒韓式粉絲韓式炒年榚麵醬豆腐魚柳煲Cookie N Cream 小蛋糕一品芙蓉玉帶京都豬扒蛋黃沙拉焗爐魚白蘿蔔煮魚鬆


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆02/21/2010 14:59:00]恭喜發財!

    回覆刪除
  2. 又幾有趣!
    [版主回覆02/21/2010 14:58:00] 

    回覆刪除
  3. 依隻通粉今日行taste見到有@@ 不過吾sure系米依個牌子~~ 戈陣仲笑佢系水管XD
    [版主回覆02/21/2010 14:58:00]啊! 係有得賣架!!! 不過我嫌佢貴之嘛 @@

    回覆刪除