2010年2月15日 星期一

年年年榚!


第一次蒸榚! 揀選嘅當然係大蚊最喜愛,製法又最簡單嘅年榚啦!


呢一底榚係同Cooking Buddie L一齊整架! 其實我地都唔駛點出力,得幾個steps好快就做完,最後放佢去蒸一粒鐘我地就一路睇電影,簡直係easy啦!


個年榚大蚊未食呀,所以俾唔到comment住呢! 不過l食左話OK,下年可以再一齊整然後送俾人~哈哈~~~~大蚊比較市儈,話不如整咗攞去賣俾人~~~~~@@


小tips:


(1) 因為膠盒的關係,所以不用塗油


(2)  要用蔗糖,雜貨店有售,相片後補


精美食譜:-



食譜來自: 呢度


 


大蚊廚房10年2月精選菜式連結:-蒜香檸檬烤春雞栗子撻Cooking Class 07 - 韓式晚餐雜菜炒韓式粉絲韓式炒年榚麵醬豆腐魚柳煲Cookie N Cream 小蛋糕一品芙蓉玉帶京都豬扒蛋黃沙拉焗爐魚白蘿蔔煮魚鬆芝士豆腐焗肉醬醸粗通粉冬菜煎豆腐鴻運如意卷


2 則留言:

  1. halo 我係美國讀緊書都試左整:-)  而家係度freeze緊因為好似好軟乃乃咁啊
    [版主回覆02/21/2010 00:26:00]係咁架!! 雪過夜ok架喇!!

    回覆刪除
  2. 味道good.. 好似出邊賣... !!!!!
    下年我要整蘿白糕.

    回覆刪除