2010年2月14日 星期日

鴻運如意卷


恭喜發財! 大蚊廚房祝大家如意吉祥,笑口常開!!!


特意預備咗呢一款"鴻運如意卷",希望大家喜歡!


 



 原譜用豆沙,不過街市雜貨店冇豆沙賣,所以改用蓮蓉,$8有一大罐喇!!


 


.


造型不很精緻,皮也搓得太厚,所以口感其實有一點 "un"的! 不過呢個甜點好有節日感覺,值得推介呢!!


 


精美食譜:-



食譜來自: apple daily


 


大蚊廚房10年2月精選菜式連結:-蒜香檸檬烤春雞栗子撻Cooking Class 07 - 韓式晚餐雜菜炒韓式粉絲韓式炒年榚麵醬豆腐魚柳煲Cookie N Cream 小蛋糕一品芙蓉玉帶京都豬扒蛋黃沙拉焗爐魚白蘿蔔煮魚鬆芝士豆腐焗肉醬醸粗通粉冬菜煎豆腐


1 則留言:

  1. 你識整咁多嘢食, 想請教下.  最近我整咗 -  芒果燸米滋
      http://hk.myblog.yahoo.com/0107-yankiu/article?mid=5029
    唔知點解食落口覺得好軟身,  話佢未熟又唔似.  坊間的好似硬身少少.
    唔知邊度出問題
    [版主回覆05/30/2010 15:47:00]找不到你篇blog? 出面一定有雪過,所以會硬d?

    回覆刪除