2010年7月19日 星期一

牛油野菌焗三文魚


趕時間晚餐,效果不算很好,感覺浪費了一個很正的食譜呢!


不譜係有煙肉的,肉汁會流入三文魚惹味非常! 忘記了這一重點結果整道菜的味道變得很淡! 不過咁反而將個魚變成健康菜,多種蔬菜+焗三文魚,一個餸配一個白飯,唔需要再另外煮菜喇!!!


順帶一提,呢塊三文魚扒係大蚊遙控白老鼠先生喺超市買架,要讚吓佢先!!!


 


精美食譜:-



食譜來自: 蘋果日報





大蚊廚房10年7月精選菜式連結:-草菇炒生菜Double Mushroom Melts味噌豚肉野菜丼芝士鴨胸意大利軟包Cardinal Punch醬油焗迷你蘆筍香芒雞肉合桃沙律白汁碎蛋沙律 配 bagal青蘋果炆雞翼簡易白芒魚柳酥皮卷Atomic Cat Mocktail三文魚醬bagal味噌椰菜炒豬肉絲扎肉芋絲湯米線蛋包金邊粉日式醬油烤吞拿魚飯煲鮮菌菠蘿豬扒飯豚肉牛乳鍋


1 則留言:

  1. 我」試過買3文頭,腩,用蒜茸,薑絲,加葱花蒸,正到呢.........又平,低食..

    回覆刪除