2010年8月16日 星期一

挪威三文魚活動(上)


謝謝挪威海產外貿局Norwegian Seafood Export Council (NSEC)的邀請,大蚊有幸參加佢地所舉辦的bloggers活動~~~ 我愛挪威三文魚cooking class~~~


 



挪威海產外貿局 提供了香港大部份的三文魚~~~~


 



是日活動於 tst citysuper 舉行,大蚊成日路過見到好多人喺度上堂,今次終於有機會入黎個廚房玩煮飯仔喇!


 



喜歡青綠色的牆壁與整齊的廚櫃!


 



睇下肥美的三文魚!!!!


 



上課時間!


 



我地好留心上堂!


 



老師先調好頭盤醬汁,口感很rich~ 好配合三文魚的肥美感覺!


 



跟住示範煮白汁~~~~ 下回會直擊我地落場煮三文魚嘅情況!


 


大蚊廚房10年8月精選菜式連結:-蒲燒鰻魚海帶綠豆沙豆卜炆冬瓜巴東牛肉白菜粉絲炆魚餅Banana Chocolate Muffin日式炒麵第二回香燈洋蔥煮肉排Griddled Vegetable PlatterMushroom Lasagna日式咖喱蘋果炒鴨胸Garlicky Potatos with Tomatoes腐乳鮮蔬炒麵吞拿魚芝麻薯波Pork Braised in Milk


沒有留言:

張貼留言