2010年8月26日 星期四

清酒煮蜆

 


 
 

相關閱讀: Cooking Class 11 - 和食大滿足! (開餐篇)





"短頸蜆,購先Citysuper,$16/100g,呢度約$100~~ 記住要用鹽水吐沙!呢隻蜆size較大,肉也很多!





CC 私伙提的紙包裝清酒~~~ 個包裝好靚啊!

蜆的味道頗清甜~~~ 如清酒味道再濃一點會更好!



精美食譜:-

 

食譜來自: 大蚊

3 則留言:

  1. 我見你成日都係在citysuper買送, 唔知你有無去街市呢? 依家休魚期過左, 樣樣海鮮都又平又靚, 你買蜆的100蚊可以煮到一餐海鮮餐喇^^
    [版主回覆08/26/2010 21:05:00]因為我公司樓下就係citysuper,收工太夜不可以去街市喇!
    不過今日有點例外,早放,第一次放工去街市,感覺好熱鬧好有生氣! 我仲聽你講買了d蝦! 而家食到飽飽喇! thank you!!!

    回覆刪除
  2. 時間許可,我喜歡去街市!
    [版主回覆09/01/2010 20:18:00]係呀...又平又靚又新鮮呀!

    回覆刪除
  3. 你個鍋好得喎!!鍾意...
    [版主回覆09/01/2010 20:18:00]我朋友的~~~~ 真係好方便! 煮完就上碟!

    回覆刪除