2010年8月22日 星期日

Cooking Class 11 - 和食大滿足! (準備篇)


是次cokking party 主題就由呢一板海膽講起~ 某天大蚊路過超市見到肥美的海膽,靈機一動諗到可以用佢黎炒飯,於是再develop下去就研究出呢一個"和味之夜"!


 



開始得有點遲~~~ 要買d壽司邊煮邊食~~~~~~~


 



是次派對於CC家進行~~~


 



加上CC的朋友Jessy,5位美女於偌大的廚房裡努力煮呀煮~~~


 



citysuper蜆~


 



有"卷物"~~


 



有"串燒"~~~


 



幾對手伸出黎整緊d咩呢? 下回自有分曉!


 


大蚊廚房10年8月精選菜式連結:-蒲燒鰻魚海帶綠豆沙豆卜炆冬瓜巴東牛肉白菜粉絲炆魚餅Banana Chocolate Muffin日式炒麵第二回香燈洋蔥煮肉排Griddled Vegetable PlatterMushroom Lasagna日式咖喱蘋果炒鴨胸Garlicky Potatos with Tomatoes腐乳鮮蔬炒麵吞拿魚芝麻薯波Pork Braised in Milk挪威三交魚活動(上)挪威三交魚活動(中)挪威三交魚活動(下) - coupon發放!魚湯鮮腐竹浸旺菜XO醬馬蹄蒸肉餅Market Place by Jasons台灣美食街活動


沒有留言:

張貼留言