2010年9月2日 星期四

Parma Ham & Asparagus in Vinaigrette

 
 
 感覺閒適的配搭,作為假日午餐好精緻呢!



買了Parma Ham,六十多元有8塊,大蚊一次過整了3道Parma Ham菜式,來一個Parma Ham盛宴!



火腿入到口中,薄薄看質感令靈魂歸位,味蕾集中地、細緻地緊貼著火腿,努力記住它的咸香......沙律菜輕輕柔柔,不搶鏡,很安守本份地被火腿包裹著,在濃烈的味道裡透出淡淡清新。



精美食譜:-

 


食譜來自: leisure cat



大蚊廚房10年9月精選菜式連結:-黃芽白南瓜瘦肉湯

大蚊廚房10年8月精選菜式連結:-蒲燒鰻魚海帶綠豆沙豆卜炆冬瓜巴東牛肉白菜粉絲炆魚餅Banana Chocolate Muffin日式炒麵第二回香燈洋蔥煮肉排Griddled Vegetable PlatterMushroom Lasagna日式咖喱蘋果炒鴨胸Garlicky Potatos with Tomatoes腐乳鮮蔬炒麵吞拿魚芝麻薯波Pork Braised in Milk挪威三交魚活動(上)挪威三交魚活動(中)挪威三交魚活動(下) - coupon發放!魚湯鮮腐竹浸旺菜XO醬馬蹄蒸肉餅Market Place by Jasons台灣美食街活動Cooking Class 11 - 和食大滿足! (準備篇)Cooking Class 11 - 和食大滿足! (開餐篇)日式串燒 (冬菇 + 凡立貝)豚肉蘆筍卷清酒煮蜆野菜豚肉鍋日式吉列豬扒蟹子海膽炒飯蝴蝶酥揚威海外 (5) 樂在明廚 issue 230

3 則留言:

  1. Prosciutto ~我勁鍾意~係貴咗少少,不過用途都多架,如果焗 pizza ,焗完放少少放响熱辣辣既 pizza 面~正~~~~
    by the way ,多謝你加我做 blog 友,咁唔使打驗證碼咁麻煩~哈哈哈哈~~~見你咁夜放工都煮晚飯攪到我勁唔好意思~哈哈哈哈~~~(懶就懶啦~搵 excuse !)

    回覆刪除
  2. 口味清新,而且,好容易做,值得一試!

    回覆刪除