2013年7月24日 星期三

酥皮菠菜肉卷 (光波爐食譜)



 

大名鼎鼎之酥皮菠菜肉卷,有幾出名? 你不覺得它很眼熟的嗎?!??!?!
 



登登登登! 咪就係佢囉! 怨凍酥皮紙,各大超市/ 烘焙店有售,各位波友/ 焗爐朋友一定有見過/ 買過!




"正宗"製法在封底有寫,今次大蚊弄的是帶了一些變奏的版本......





買不到菠菜,就改買蕃薯葉~~~ 至於個肉醬就加了辣椒粉,增加風味!






材料好足,今次整了2條。



用少少力,捲起佢!  酥皮紙太凍就會有點硬,包不起來,太熱太軟身又成不到型。 所以餸料煮好後可先略為放涼,不要心急啊!




製成品! 大蚊拌以紅莓醬同吃, 減低了肥膩感,賣相亦佳 (沒有影相),感覺是十分有氣氛之聖誕菜式耶!!!



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊








《超人氣光波爐料理2》 第二版 
《人氣光波爐料理》第七版熱賣中!!!


 

   《平底鑊煮好菜》

大眾書局以及各大書店有售
 

Facebook Icon 1請到 大蚊廚房 Facebook Page 按"讚"!






1 則留言:

  1. 我好鍾意食呢個牌子既酥皮.

    回覆刪除