2009年1月8日 星期四

檸檬柚子蜜大菜糕


 
 賣相十分精美,味道卻有待改進呢!

本想為House Warming 製作一個蛋糕,但家人不太喜歡 (太肥太溜吧?),要臨時轉陣!

上網搵到呢個食譜,原譜要用檸檬汁,但係大蚊樽柚子蜜已經有檸檬味~又可以skip一個step! 疑惑點解唔駛落糖,不過試咗味覺得都ok所以就信佢啦!

結果出黎個味道太淡了一點,加番d糖會好d! 其實個味道都出架~幾清香~唔喜歡甜點嘅朋友會啱食架!

柚子皮太大塊,食落有少少苦,各位調製呢個甜品時要留意!


精美食譜:- (未加糖版本再,各位請自行調較!)

 

食譜來自: 呢度



8 則留言:

  1. 甜品既甜味會在雪既過程大減的~ 所以有留意啊~  
    [版主回覆01/08/2009 19:05:00]我都知道!!!! 不過就係諗住信個譜.......跟住就衰咗!!

    回覆刪除
  2. 又簡單又易做又靚,等我有時間去買返樽〝柚子蜜〞,又跟你整下先,呢個食唔晒都可以擺得丫嘛!
    [版主回覆01/08/2009 19:04:00]柚子蜜仲可以用黎焗雞翼! 好正架!!!

    回覆刪除
  3. 之前吾知系邊度睇到呢..檸檬皮白色戈部分系會苦嫁. 柚子皮道理應該都一樣.. 我見你個大菜糕都好多皮既白色部分.. 前兩日已經想問你=  =
    [版主回覆01/08/2009 19:04:00]檸檬皮係苦架!
    不過我就係唔明,呢樽柚子蜜係俾人沖黎飲,點解d皮咁大塊同埋有少少苦囉!!! 不過佢都唔係真係好苦,我鍾意個味道~食晒d皮架!

    回覆刪除
  4. 哦o.o 咁你鐘意食就冇咩所謂啦~ 甜味既話其實少少就夠 我整完戈次桂花糕..就已經好怕食甜品= = 見到d糖就驚.. 一兜仔糕就用左半碗糖..嚇死人-0-
    [版主回覆01/10/2009 15:18:00]整過cookies你會更驚!!! @@

    回覆刪除
  5. 好彩重有大蚊繼續煮~
    大家都轉型玩手作喎~
    [版主回覆01/10/2009 15:17:00]我真係好鍾意煮架!
    鍾意到放棄咗以前好鍾意玩嘅手作!!!

    回覆刪除
  6. 好好味咁呀, 我又要...
    [版主回覆01/10/2009 15:17:00]我研究緊個改良食譜,等我!

    回覆刪除
  7. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年1月10日 清晨7:46

    應該感覺幾清新
    [版主回覆01/10/2009 15:15:00]冇錯! 係好fresh架!!!

    回覆刪除
  8. 睇到都想食呀~~!爽爽的大菜糕~~~
    [版主回覆01/13/2009 22:22:00] 謝謝捧場!

    回覆刪除