2009年1月10日 星期六

House Warming 03 之 物流篇



大蚊有個好勁嘅任務! 要喺09年元旦日要為白老鼠先生嘅十幾個同事搞大食會! 為咗呢個party大蚊真係好緊張!

(上圖係準備當天買嘅蔬果! 好多顏色好健康架!)





預早半個月擬定嘅餐單!

因為一d原因,大蚊要喺白老鼠先生屋企買晒d材料,整定少少菜式先將佢地運送去新居繼續整! 所以呢今次個大食會post 多咗個"物流篇" 喇!





準備咗好多紙箱,呢個盒呢就係"蔬菜部"喇!!!





呢個盒同埋個膠袋就係"凍肉部",運輸完都未解到凍!





塞滿咗一架7人車!!





換個角度睇! D物資實在太多太多喇!





搬晒D嘢落車,頂唔順都係要借架車仔搬上樓!

其實唔係全部盒都裝住D食物~~~~大家可以見到D新屋物資啦 (吸塵機)、party用品啦 (麻雀枱、球拍等等),其餘大部份都係食物&食具喇! 左下角紅白藍袋入面就有個新煲喇!

成個搬運程超級狼狽,當我地搬嗰個粉藍色盒上車仔時,個盒穿底! 裡面d  罐頭&雞蛋跌晒出黎! 好樣衰...........

明天繼續報導食物準備篇!

大蚊廚房09年1月精選菜式連結:-夢想成真 之 大蚊廚房 (2)香辣吞拿魚沙律小多士 (麥味)mass production 之 肉丸山 @@House Warming 01 之 準備篇House Warming 01 之 開餐篇蒜蓉炒雜菌芝士忌廉焗青口意粉檸檬柚子蜜大菜糕吞拿魚沙律 & 蛋沙律小多士 @ House Warming 02

8 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年1月10日 清晨7:49

    仲緊要過搬家喎
    [版主回覆01/10/2009 15:15:00]真係搬屋時都唔知點算! @@

    回覆刪除
  2. 嘩-0-好多野xd 我整戈d桂花糕..反應真系差得遠ah.. 我上次整左兩盒.. 一盒我拎左返學.. 冇乜人食.. 差不多成盒丟哂-  - 另一盒我阿媽拎左返公司.. 俾人搶哂仲大嗌encore.. 真可怕-_-
    [版主回覆01/13/2009 22:20:00]所以要慢慢調較口味! 你要加油呀!!!

    回覆刪除
  3. 嘩,買餸用左好多膠呀,下次帶幾個環保袋出去買啦,救救地球呀。
    [版主回覆01/13/2009 22:20:00]我拿架買餸車&膠袋出去架!不過急凍嘢一定有packing,菜檔又好多時佢地自己"稱"完又即刻裝落袋...............

    回覆刪除
  4. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年1月11日 上午9:53

    真係頭都痕埋
    [版主回覆01/13/2009 22:18:00]整多幾次習慣咗喇...........哈哈

    回覆刪除
  5. 好大陣仗喔 要整幾多人份
    [版主回覆01/13/2009 22:18:00]15人份........

    回覆刪除
  6. 如果咁多人........我會選.........打邊爐/bbq
    [版主回覆01/13/2009 22:35:00]i hate 打邊爐!!! & 我唔食牛架!
    bbq 要落會所........咁warm唔到間house...哈哈哈~~~

    回覆刪除
  7. 嘩,最佳女朋友呀!又買又車又洗又切又煮!你男朋友點樣報答你呀?
    [版主回覆01/14/2009 23:32:00]佢話: 不如都係叫pizza! 唔駛煩!
    @@

    回覆刪除
  8. wah maple, 我而家睇返先知當日我地食既野你用左咁多時間心機去安排。真係非常佩服。你O個日整的野食好好食呀!!!
    Ying
    [版主回覆07/26/2009 12:03:00]Ying, 唔好客氣啦! 最緊要大家食得開心嘛!! 得閒再上黎食嘢啊!!
    maple

    回覆刪除