2009年1月12日 星期一

House Warming 03 之 餐前小食篇



整咗兩款餐前小食,咁一邊打機/ 打麻雀就冇咁肚餓喇!

麥味小多士 - 分別有白汁吞拿魚味 & 煙三文魚吞拿魚沙律味架! 好鍾意d顏色配搭,好優雅!





酥皮腸仔卷 - 用番酥皮磚,俾多d時間解凍就易碌好多! d腸焗到肥嘟嘟好cute!

好喇! 要繼續忙喇! 要早d開飯! 唔係就可能要洗碗洗到3點.....@@

明天! 重頭戲! 開餐喇! 好緊張!!!!



精美食譜:-

香辣吞拿魚沙律小多士 (麥味)

酥皮初體驗之酥皮腸仔卷

食譜來自: 大蚊


5 則留言:

  1. 個小食好認真, 仲有酥皮, 真係好有誠意啊
    [版主回覆01/13/2009 22:03:00]我係認真架!!!我真係好鍾意煮嘢食!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 小食都咁有心機,重頭戲記得搵人影多d相喔
    [版主回覆01/13/2009 22:04:00]有影!!! 出咗post喇!!!

    回覆刪除
  3. 腸仔酥好吸引~
    [版主回覆01/13/2009 22:04:00]冇錯! 最佳小食呀!!!

    回覆刪除
  4. 酥皮腸仔-0- wow...終於搵到d易整又好食既野喇!!!!!
    [版主回覆01/13/2009 22:05:00]啊! 係呀!!! 推介呀! 成功率好高架!!!

    回覆刪除
  5. 酥皮腸仔卷 --> 呢個好新奇喎!
    [版主回覆01/14/2009 23:33:00]好嘢黎架! 不過一定要即場食! 凍咗唔ok!

    回覆刪除