2008年9月10日 星期三

酥皮蜜桃撻 Peach Tart



 

蜜桃小蛋糕 Peach Cup Cake用剩咗蜜桃~所以用番黎整蜜桃撻!

3吋半菊花撻模又係喺陳枝記買~只係賣$2!!!!!!!!!真係唔買唔得啊!!!!

製作過程:-



買咗即溶吉士粉,十分方便呢!

大蚊冇食到個撻,細佬話好得呀! 由其係個撻底!

精美食譜:-





































食譜來自: 大蚊


12 則留言:

  1. 淨係睇個賣相都好得喎,食落一定好好味     !
    [版主回覆09/13/2008 23:37:00]我細佬話正架! 我自己冇食呢!!!

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2008年9月11日 下午3:58

    好想一啖咬落去
    [版主回覆09/13/2008 23:37:00]好得架呢個真係! (我諗)

    回覆刪除
  3. 我都想唔起用果汁味的JELLY水都可以塗面. 睇落都掂, 桃片得好靚啊~! 攪到我都好想買返個模, 2蚊.
    [版主回覆09/14/2008 22:17:00]我冇果膠呀~臨急整咗呢個JELLY水!
    桃片我揀咗一輪,又整咗一輪先成功!
    快D買啦! 好抵玩! my next target is strawberry tart!!!!

    回覆刪除
  4. wa, look so good~~~ :)
    [版主回覆09/14/2008 22:16:00]早D講嘛~我都有諗過整呢隻俾你呀!!!

    回覆刪除
  5. 好靚呀 !!! 同街買果d一樣!!! 撻紙係乜野黎? 邊度有得買?
    [版主回覆09/22/2008 23:20:00]d baking store/ citysuper 都有! 平時嗰d一大磚要look開佢
    呢隻就就咁係一塊薄嘅酥皮,解凍咗就用得! 唔駛look!
    相片: http://hk.myblog.yahoo.com/daimonmaple/article?mid=8846

    回覆刪除
  6. 仲有..即溶吉士粉+左淡忌廉之後, 要唔要再做d乜野程序 (雪or其他), 因為我見圖好似唔係好溶咁o既?  吉士粉的口感會唔會唔滑?

    回覆刪除
  7. 仲有..即溶吉士粉+左淡忌廉之後, 要唔要再做d乜野程序 (雪or其他), 因為我見圖好似唔係好溶咁o既?  吉士粉的口感會唔會唔滑?
    [版主回覆09/22/2008 23:21:00]拌勻可以,我lazy~就咁就算,你可以用打蛋器發一發會靚d!

    回覆刪除
  8. 好好味咁喎~~

    我唔識整真既蛋糕, 所以會用不織布做蛋糕....
    有時間來我blog睇下丫!

    回覆刪除
  9. 好靚, 可惜, 我唔食peach
    [版主回覆09/25/2008 22:25:00]baby! pls make me a list what you dun eat! i can't remember all!
     @@

    回覆刪除
  10. 我想問, 你包酥皮紙係點既樣架, 我都想買黎試下,
    係百佳見到果d都係一舊舊要自己切同轆, 想方便一點用酥皮紙呀!!
    [版主回覆10/26/2008 21:15:00]
    睇唔睇到?
    有一包3張/6張! 烘焙店同citysuper都有售!

    回覆刪除
  11. 睇到睇到, 唔該晒!! ^_^
    [版主回覆10/27/2008 23:33:00]youre welcome!

    回覆刪除
  12. 你好, 大蚊, 我想請教一下整酥皮撻的tips. 昨晚我試整了一個20cm直徑的蜜桃撻, 我只用了一塊現成酥皮 (牌子和你的一樣), 焗出來好似薄左d, 且個邊邊唔酥化開, 係咪應該用多一兩塊? 還是放置酥皮的技巧問題?
    [版主回覆12/08/2008 21:22:00]我係用一塊架咋! 你有冇碌開佢? 呢隻係唔可以碌開佢/摺埋佢架! 咁呢我問咗orange baking個哥哥,佢話放室溫時間都重要架! 要good timing 囉! 我都話唔到俾你知係點,我會等到比較軟身先整! 有冇拮孔呀? 個邊有冇按好? (跟個批邊按) 希望幫到你!

    回覆刪除