2009年9月20日 星期日

嫁女囍餅之一 - Bailey's Cheese White Chocolate Mousse Cake









對象: 大蚊 & 白老鼠先生's中學同學

內容: 消化餅餅底 + 百利甜酒芝士 + 白朱古力慕絲

是次活動係去中學同學屋企house warming,新居非常實用個廚房仲好大添呀!!!!





整Bailey's Cheese時都幾順利,本來頂層係想整白朱古力芝士,考慮到全部用芝士太漏,於是改用白朱古力慕絲....問題就黎喇.....白朱mousse食譜要上網搵...但係屋企個網壞咗,專登走落樓下會所諗住抄食譜,點個個網又係壞咗! 唯有即時創作新食譜....好彩都可以完成...好險呀!!





入咗盒! 帶埋d帖,可以出對喇!!

個toppings簡簡單單又易整,效果都ok呢!!

感激: 沒有這個group,我們就未必會走在一起,謝謝你們多年支持,亦好多謝你地喺婚禮出心出力! thanks!!!!!!!!!! 

精美食譜:

百利甜酒芝士: Bailey's Cheese Cake 百利甜酒芝士凍餅

白朱古力慕絲: 紅豆慕絲凍餅 Red Beam Mousse Cake

食譜來自: 大蚊

 

8 則留言:

  1. 你真係好犀利, 連嫁女餅都自己整, 其實我睇左你個blog都一段日子, 但從未留言, 本身我無煮食天份, 反而老公煮得一手好菜, 所以我都懶得學, 以前老公諗唔到煮咩嘅時候, 我都推介佢入嚟攞靈感, 到而家佢仲主動問我你呢排整咩添, 佢變左係你粉絲呢, 真係多謝你提供咁多靈感俾我哋, 祝你幸福快樂...
    [版主回覆10/11/2009 20:22:00]多謝你嘅讚賞呀! 我而家開始左新婚生活,要努力做煮飯婆喇!!! 謝謝繼續支持! 有咩問題隨時留言俾我呀!!!

    回覆刪除
  2. 勁~ 嫁女餅都自己整埋!!
     
    [版主回覆10/11/2009 20:23:00]謝謝讚賞!!

    回覆刪除
  3. 連派帖都有餅食. 你真係花心機la
    [版主回覆10/11/2009 20:23:00]希望d朋友喜歡嘛!!

    回覆刪除
  4. 要比100個勁勁勁你呀! 
    [版主回覆10/11/2009 20:23:00]thanks:)

    回覆刪除
  5. littlelittlekitchen2009年9月21日 下午3:55

    嫁女餅都自己整,好叻的新娘子呀!
    [版主回覆10/11/2009 20:24:00]我要將我嘅興趣放入wedding 裡面呀!!!

    回覆刪除
  6. ☆╮咖啡甜心╭☆2009年9月21日 晚上8:38

    新娘子既心意,食既人都感覺好幸福
    [版主回覆10/11/2009 20:25:00]佢地話: 好甜囉!!

    回覆刪除
  7. Congrats
    [版主回覆10/11/2009 20:25:00]thanks!!!

    回覆刪除
  8. 你真係超級厲害呀!
    [版主回覆10/11/2009 20:25:00]thanks! personalized wedding 係好meaningful 架! 我好enjoy 每一頂 DIY items 呢!!

    回覆刪除