2009年9月2日 星期三

蠔油炆雞脾菇



見通少整咗皇子菇,一於都跟佢學吓嘢,用平民版材料 - 雞脾菇試下啦!!!

唔係好識處理d雞脾菇,冇煎一煎佢,又冇醃,煮來煮去都好"un",好似舊擦膠咁! 最後變咗做"炆菇",先至咬得落口咋!!





寫番個食譜先發覺原來大蚊整過雞脾菇  (甜辣雞脾菇),仲要係有醃又有煎嘅!!! "老蚊燒鬚"呀!!!!



精美食譜:-





































食譜改篇自: 通少

5 則留言:

  1. 飛了水先得嗎?
    [版主回覆09/03/2009 21:48:00]可以試試!!

    回覆刪除
  2. 我今晚都買了此姑,我切片,用蒜茸爆炒加酒,少少美極炒香,好味......
    [版主回覆09/03/2009 21:48:00]你廚藝了得呀....我....係亂煮一通呢!!!

    回覆刪除
  3. 好味既雞脾菇? 我上次買黎打邊爐同6麵, OK喎會un既咩?
    [版主回覆09/03/2009 21:47:00]un 呀....好似擦膠咁 @@

    回覆刪除
  4. 我打左咩…
    好味既雞脾菇?<<<應該係"好味喎雞脾菇~~~ XD
    [版主回覆09/03/2009 21:47:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 係咪煮得太耐
    [版主回覆09/03/2009 22:05:00]都唔係....煮多陣又好d咁.....其實我本身都唔太like 食 菇...哈哈
    蠍....我好緊張呀 ><

    回覆刪除