2009年9月25日 星期五

嫁女囍餅之六 - 提子乾鬆餅 Raisin Muffin + 藍莓鬆餅 Blueberry Muffin









對象: 大蚊's 部門同事 (8位)

內容: 提子乾鬆餅 Raisin Muffin + 藍莓鬆餅 Blueberry Muffin



派帖喇! 謝謝同事們賞面!! 希望你地喜歡呢一set嫁女餅啦!!





入好盒,兩種味道選擇,手快有手慢冇呀! (似乎藍莓味比較愛歡迎呢!!)

感激: 心照啦.....每日一起工作,一起玩樂,相處時間多過屋企人, girl power 真係好團結!! 大蚊好快返黎再博殺!!!



精美食譜:

提子乾鬆餅 Raisin Muffin

嫁女囍餅之五 - 藍莓鬆餅 Blueberry Muffin

食譜來自: 大蚊

5 則留言:

  1. 大蚊:妳整咁多喜餅,用咗幾多時間呀?神奇大蚊變身,靚靚新娘子啊
    [版主回覆10/11/2009 20:52:00]要整....2粒鐘都整得晒!! 你咁好口,咁我好難唔share d 相出黎喎哈哈~~

    回覆刪除
  2. BTW,請問响边樹買到依d盒仔呀?好靚啊!
    [版主回覆10/11/2009 20:51:00]上海街 i love cake!!

    回覆刪除
  3. 睇左咁多篇喜餅嘅 blog, 流晒口水呀 , 好期待你婚禮嘅片段 …
    [版主回覆10/11/2009 20:51:00]謝謝!
    伙有viedo 架!! 不過我未收到條片啊!!

    回覆刪除
  4. 呢整左咁多款嫁女餅,暫時我係至鍾意呢款口味,好正!賣飛佛!^^
    [版主回覆10/11/2009 20:50:00]我會再努力研究改進的!!! 不過耍遲d,而家見到都驚 :s

    回覆刪除
  5. 好開心, 我們有幸成為一陣的同事呢.. HEEE EEE..
    又有幸食了你的BLUEBERRY MUFFIN!!!! 謝謝
    [版主回覆10/11/2009 20:49:00]哈哈~~~咁我地係"好耐"嘅朋友嘛! 點都有你份啦!!

    回覆刪除