2009年9月11日 星期五

蟹柳冬瓜卷

 

 
Cooking Class 04 - 中式派對 之 蟹柳冬瓜卷~~~

呢個係大蚊即興嘅作品,不過個"卷物"係蝦碌失敗版呢!!

大蚊之前睇過類似食譜,仲用過d冬瓜切薄片,真係薄到可以捲起d材料架!! 今次唔知點解,切來切去都好硬身,唔可以好順暢咁將d蟹柳捲起黎呀!!

蒸出黎味道都順幾好味,清清淡淡咁~~~配番個咸蛋蒸肉餅 & 糖醋骨 都唔錯!



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊





3 則留言:

  1. 唔錯呀,好清爽,冬瓜片先飛一飛水就乖乖聽晒你話啦。
    [版主回覆09/12/2009 09:47:00]飛一飛水<-- 明白!!

    回覆刪除
  2. 唔試過又唔會知道O唔OK。不過呢個配搭望落去好夏日好凉快既感覺呀。
     
    [版主回覆09/13/2009 09:49:00]我地都驚太清完全冇味~所以加了濃湯寶!!
    不過即席創作,唔知自己煮咩嘅感覺都幾好玩!!

    回覆刪除
  3. 已經有成半年無玩煮食啦 !!!!  過來看都是一樣
    [版主回覆09/13/2009 22:25:00]我下星期...都有好嘢出post!!! heehee~~

    回覆刪除