2010年1月14日 星期四

日式豚肉鍋


冬日美味之選!!


熱辣辣嘅豚肉鍋,如果屋企有埋gas爐一邊滾一邊食就更加滋味!


 



主要食材 - 當然就係個湯料,日式豚肉鍋醬料,Jusco 10蚊店有售! 抵玩呀!


 



豬腩片 - 冬天呢就大型超市一定有得賣,夏天就唔知有冇喇 @@


 



娃娃菜 - 大蚊不太喜歡呢種蔬菜,不過呢個鍋一定要有娃娃菜 / 黃芽白先算係perfect match 呢!!


 



日式粉絲 - citysuper有售~~~味道其實同一般粉絲冇分別呢!!


 



豆腐 - 記住要輕手呀!!! 整散晒就唔靚仔


 



仲配埋珍珠米架!!


 


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


 


大型蚊廚房10年1月精選菜式連結:-蒜茸西檸醬油蒸貴妃蚌聖誕派對2009 之 準備篇聖誕派對2009 之 開餐篇煙三文魚青瓜卷Ceasar Salad 凱撒沙律肉骨茶兩口子晚餐(volume 4)中式燒雞珍菌蒸豆腐1000!!!(大家幫幫手!請按此投票!)Crispy Bacon Poached Egg Salad波蛋 Poached Egg (II)牛油磅蛋糕 (失敗)


3 則留言:

  1. 十蚊店有售. 又抵玩喎 !

    回覆刪除
  2. 將d 湯加落個飯到撈埋好好食呢

    回覆刪除
  3. 呢個好好呀,我都要去買番盒黎整先

    回覆刪除