2010年1月23日 星期六

日式麵豉鮮奶浸娃娃菜


就陣子出街食咗個燒烤娃娃菜,發覺原來娃娃菜都幾好食喎! 曾經煮過Q版奶油津白,今次就整色整水,加埋喺十蚊店買嘅日式麵豉湯包 ($12有8包),效果幾新鮮喎!


鮮奶不算好creamy,不過就可以帶出麵豉嘅咸香,味道十分不錯呢!!


 


精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


大型蚊廚房10年1月精選菜式連結:-大蚊廚房10年1月精選菜式連結:-蒜茸西檸醬油蒸貴妃蚌聖誕派對2009 之 準備篇聖誕派對2009 之 開餐篇煙三文魚青瓜卷Ceasar Salad 凱撒沙律肉骨茶兩口子晚餐(volume 4)中式燒雞珍菌蒸豆腐1000!!!(大家幫幫手!請按此投票!)Crispy Bacon Poached Egg Salad波蛋 Poached Egg (II)牛油磅蛋糕 (失敗)日式豚肉鍋兩口子晚餐(volume 5)Simple Salmon ChowderGnocchi with Tomato Sauce香草海鹽烤全雞檸檬芝士凍餅豬頸肉芝士撈丁蜆肉芝士撈通黑芝麻牛油蛋糕


2 則留言:

  1. 簡單容易也美味非常好,我想應該可以加些肉絲及上海年糕一起,來一個fusion,日本mix上海,那就不怕浪費了湯底,也不用另外煮一豌飯。

    回覆刪除
  2. 娃娃菜真係幾好食架,洗時又唔會太麻煩,呢個類似奶油津白咁,如果加D雲南火腿絲就仲正呀!

    回覆刪除