2010年1月27日 星期三

麻油火雞腎 (冷盤)


呢個火雞腎做咗冷盤,首先蒸熟佢,加調味料後雪凍即成! 可惜蒸嘅時候有點overcook,令到火雞腎質感比較 "un"咗少少呢!


食譜所用蒸嘅時間記住自己調教番,火雞腎厚薄對個時間絕對有影響,記住睇火呀!!


 


精美食譜:-



食譜來自: 呢度


 


大型蚊廚房10年1月精選菜式連結:-蒜茸西檸醬油蒸貴妃蚌聖誕派對2009 之 準備篇聖誕派對2009 之 開餐篇煙三文魚青瓜卷Ceasar Salad 凱撒沙律肉骨茶兩口子晚餐(volume 4)中式燒雞珍菌蒸豆腐1000!!!(大家幫幫手!請按此投票!)Crispy Bacon Poached Egg Salad波蛋 Poached Egg (II)牛油磅蛋糕 (失敗)日式豚肉鍋兩口子晚餐(volume 5)Simple Salmon ChowderGnocchi with Tomato Sauce香草海鹽烤全雞檸檬芝士凍餅豬頸肉芝士撈丁蜆肉芝士撈通黑芝麻牛油蛋糕日式麵豉鮮奶浸娃娃菜Gnocchi with Duck Breast忌廉芝士鴨胸焗薯火雞腎火龍果沙律


2 則留言:

  1. 要雞腎唔韌,秘訣是不讓之在煮的過程中隨意伸展。即是說,為什麼牛雜麵舖不預先將牛腩牛雜切片炆,而只在其變軟後設塊,在人客落 order 才切片奉客?因為將食物切片後烹調,食物就容易韌,要是將雞腎整個煮熟後冷卻才切片,則不會韌。 醃雞腎加點五香粉更傳神。

    回覆刪除