2007年10月16日 星期二

雜錦雞粒豆腐甫


 
今勻真係唔知點同何師奶交代……整得咁鬼樣衰!

我同何家小姐d口味好夾,鍾意食d粒粒餸菜~~~貪佢送飯一流~~~

今次又整咗佢最鍾意食嘅豆腐~~正啊!

雞絲就識切,雞粒都係第一次整咋! 出黎個味道都ok架!

手多加埋急凍蟹肉,上次整出黎冇味,今次咪落多d鹽醃吓佢囉結果勁咸….佢以為係咸魚乾……有冇搞錯!!?

蟹柳切粒後就碎晒….豆腐又粒大粒細

可能係個獻埋得唔靚~個樣係一堆嘢炒埋一碟~真係好唔得.............

其實味道冇問題~但個樣咁~搵邊個食...

對唔住呀何師!!! 我以後會再努力d架喇!!!

精美食譜:-



食譜來自: 何師奶

6 則留言:

  1. 哈哈~大蚊,唔緊要呢,其實豆腐我揀咗百福,雖然佢冇乜豆味,但貪佢夠滑,如果獻汁多番少少,咁口感會好 D 呢
    係呢,我記得我哋仲有個辣椒油之約,不如約十一月好唔好呢? 我記得你講過你公司都幾近尖咀 Pizza Kitchen ,不如約o係o個度食個 lunch 都好o番,咁你十一月邊日得閒?
    [版主回覆10/16/2007 20:52:00]啊~你仲記得~~~~~基本上如果唔駛見客呢我就ok架喇~~但而家咁早又未知喎!咁我地就暫定11月啦!!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食一粒粒.撈埋去d 飯度.變成bb 飯
    [版主回覆10/17/2007 14:30:00]係味係呀~就係BB飯囉! 送粥仲正!

    回覆刪除
  3. 最緊要好味!
    [版主回覆10/17/2007 14:32:00]味道還可以啦~~~~~

    回覆刪除
  4. 好味道就OK啦。
    [版主回覆10/17/2007 14:34:00]謝謝鼓勵!

    回覆刪除
  5. 今次的賣相確實差了一點,不過若然味道可以,吃的人也不會太介意賣相的 。
    [版主回覆10/17/2007 14:24:00]煮咗出黎,都要食架喇...冇得介意!!!

    回覆刪除
  6. 雞、蟹柳、豆腐都是我至愛,相信味道不錯~~
    [版主回覆10/17/2007 14:23:00]是嗎? 你的口味很健康呢!!

    回覆刪除