2007年10月26日 星期五

蕃茄帶子長通粉

 
 一人晚餐~點都要食餐好嘅!

上次開咗包通粉,淨番少少,夠晒一個人食~不過呢隻粉厚身d,煲咗成15分鐘先至熟!

煮紅汁~落多咗水,變咗紅湯~不過都好好味~加咗好多洋蔥,好甜呀~

帶子味道都唔錯呢~不過得幾粒帶子我邊夠飽~煎咗d多春魚黎食~個配搭好惹笑~但效果係ok!
 

食得好滿足!

 


6 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年10月26日 上午9:26

    WAH KAKAKA,多春魚配意粉,妙呀
    [版主回覆10/26/2007 10:43:00]係咪好搞笑呢? 多春魚唔係BBQ先食架!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~你真係充滿創意呢~
    [版主回覆10/27/2007 00:27:00]heehee~其實都係雪櫃有咩就整咩囉!

    回覆刪除
  3. 蕃茄醒胃,帶子也是我喜歡的,相信這長通粉一定很適合我 。

    回覆刪除
  4. 真好心機.我一個人食就好求其
    [版主回覆10/27/2007 23:45:00]唔俾d心機出唔post啊!!(驚俾你地柴台!)

    回覆刪除
  5. 我一個人食飯時...只會食零食咋! 你好犀利呀!
    [版主回覆10/27/2007 23:44:00]我嗰日好得閒~又好有mood,所以咪整囉!

    回覆刪除

  6. 1 個人都咁落力煮啊!!!!
     
    [版主回覆10/28/2007 00:03:00]我要煮好呢餐飯!
    一有機會我就係咁煮架喇! 哈哈~~~

    回覆刪除