2007年10月31日 星期三

檸蜜椰菜仔

 


 
喺Citysuper買菜~梗係要買d"來路菜"玩吓啦!

美國椰菜仔,一盒十1幾粒,賣廿幾蚊,價格可以接受! 就買黎試吓啦! (買唔起85蚊一個大椰菜!)


用檸蜜汁炒,諗住感覺西化d,清新d!

一切都感覺良好,覺得好高檔,同平時煮幾蚊斤嘅菜唔同feel架! (係咪好讖虛榮? 原諒我啦...大鄉里第一次煮呢d菜!)

個汁較得唔靚,可能檸檬太大個,多汁得滯,個汁變得水汪汪,太稀喇!

諗住好得啦! 點知...一食落口,硬綁綁咁......一d都唔好食......味道唔太好.......白老鼠先生又做咗白老鼠喇......佢當然覺得個餸麻麻啦.........

自創菜式失敗了......蝕了廿皮......下次都係買番d平菜穩陣d......

精美食譜:-
 


食譜來自: 大蚊

10 則留言:

  1. 都OK新鮮播,可以試試,不過小心創作 fusion 菜,一不小心,就好似蔡灡話,變左 confusion 架啦!
    [版主回覆10/31/2007 12:04:00]今次真係好confuse...我都係要穩陣d,搵好個食譜先去買番嗰d材料黎煮!

    回覆刪除
  2. 白老鼠先生肯試新野...真係好~~! 你的配搭都好好, 可能製作方法要再諗下~!!
    勇於諗新野, 值得稱讚~!!
    [版主回覆10/31/2007 12:03:00]謝謝鼓勵! 暫昤唔敢整檸蜜汁...個味道諗起就驚!

    回覆刪除
  3. 呢隻菜, 我上次用來白洽~ 好爽架.
    [版主回覆10/31/2007 13:56:00]預到d唔識整嘅就還原基本步 - 有智慧呀!!!

    回覆刪除
  4. 呢隻菜好少變為主角的, 它做配角最多,
    配蕃茄汁個類菜佢最啱key
    [版主回覆10/31/2007 16:42:00]係囉......但係咁貴用黎做配菜.......真係..............

    回覆刪除
  5. 好得意呀!
    你好勇於嘗試喎!
    [版主回覆10/31/2007 22:59:00]就係太勇喇今次..............

    回覆刪除
  6. 好得意喎! 我都想試下耶!!! 查實個椰菜仔有幾大架?
    [版主回覆10/31/2007 20:13:00]直徑約3cm,好的式架!

    回覆刪除

  7. 呵呵呵!!! 你被我 tag 中嚕!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/cowboybluegirl/article?mid=2768

    回覆刪除
  8. 雖然個樣超得意
    但係咪都係切開黎煮會好味d??
    [版主回覆10/31/2007 22:58:00]係一定要切開黎煮! 我冇做呢個步驟,結果硬到咬唔到....唔好學我呀!!!

    回覆刪除
  9. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年10月31日 晚上11:25

    好得意
    [版主回覆10/31/2007 23:27:00] 個look得囉~不過個味道唔得......

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年11月2日 上午8:51

    呢隻野我見過好多次,但唔敢買來試,怕唔知乜野味,晒左
    [版主回覆11/05/2007 11:47:00]我今次真係投資失利.......損失慘重.............

    回覆刪除