2007年10月9日 星期二

回來了!!!


 

 
 
回來了!!!要大家久等,真係唔好意思! 由於一落機我就去咗飲,完全冇時間番番個message俾大家呢...


我喺英國都有上blog架~不過乜中文字都睇唔到,所以覆唔到係地呀!!! 好感動喺我小休嘅期間,大家都有上吓黎探我同埋留言俾我~~~~我都好掛住你地架!!


d留言我未睇晒~會慢慢覆架喇! 呢排會幾忙~因為要整理番旅行影嘅三千幾幅相~仲要開番個旅行blog~~~~~有排整~~~~~~~~~~~~

大蚊個廚房明天會正常營業,大家要密切期待啊~哈哈~


 

post住兩張相俾大家睇吓先~~~



France - Mount St. Michel



UK - Lake District

17 則留言:

  1. 大蚊: 你回來啦~ Yeah! 嘩~你巧厲害呀,三千幾張相!!
    [版主回覆10/15/2007 22:09:00]剛數過~係4100張...有排搞!

    回覆刪除
  2. 大蚊: 三千幾張呀? 我地都唔弱呀! 影相影到d memory card 都唔夠用, 真係誇呀! 你個 trip 好唔好玩呀? 我都返左黎成個星期, 不過仲未有時間整理d 相呀
    [版主回覆10/15/2007 22:10:00]我都一個星期~仲好排住個旅行~~~~

    回覆刪除
  3.  Ya Le Huan Yin 熱烈歡迎你回來~~
    [版主回覆10/15/2007 22:10:00]謝謝!

    回覆刪除
  4. 3 千幾幅相.....woow!!!! 好心急耶!
    [版主回覆10/15/2007 22:14:00]我未睇晒d相~~~

    回覆刪除
  5. 三千多幅相片,好期待呀。

    回覆刪除
  6. 何師奶 : 2部相機~差唔多啦~~~不過只係傻瓜機~影得唔pro架~~~~~ Aikawa : 梗係正啦~~~~我地都唔夠memory,後尾要慳住影呀!!! 轉完又轉 : 謝謝支持! bluebluegirl & 老七 : 等我睇吓可唔可以post住一兩張先!

    回覆刪除
  7. 每曰2張, 甘要寫1500個blog先得喇... 好正wor...個度d天氣~~!!

    回覆刪除
  8. 知道嗎?? 近呢幾天都在想. 你應該去完旅行未呢!! 原來我真是有掛住你的

    回覆刪除
  9. oh the Lake District!!! the Windermere lake tour? Cool~ can't wait to see the 3000 pics!!! ^^

    回覆刪除
  10. Yeahfan : 其實我開始緊整另一個blog~打算將個旅程紀錄低~係一個超大工程呢~~~~~~
    小豬碧碧 : 我都掛住你架! 俾阿白老鼠先生見到實以為我地有d咩不尋常關係~~哈~~
    mon : 係windermere呀! 我住咗湖區2晚呀! join咗2個boat trip呀! 你都有去過?

    回覆刪除
  11. how's the trip and the wedding?

    回覆刪除
  12. 珍妮 : 玩得好開心呀~天氣亦好好~~~~~~~
    去飲就梗係俾人問幾時輪到我地~~~嘩~~~

    回覆刪除
  13. 三千幾幅相片呀?好嘢 快啲post上嚟分享啦。
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]我連睇都未睇得晒~要稍等了 !

    回覆刪除
  14. y-blog好衰ka...您返嚟出新blog,佢都無通知我.
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]噢~琴日成個blog system都hang晒嘛~唔好嬲啦!
    不過有d新function幾好用!
     

    回覆刪除
  15. 法國咁鬼靚ge,真係好吸引。
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]全個trip至靚呢個景點~不枉我來回花咗7個鐘頭搭車去呀!

    回覆刪除
  16. 好羨慕你可以去玩啊 ~~ 剛剛轉左新工冇耐.....有排都冇得去玩喇 =.=''
    [版主回覆10/15/2007 22:16:00]努力呀! 下年咪有得去玩囉!

    回覆刪除
  17. 歡迎你回來啊!風景很美啊,此行可有給你甚麼新菜式啟示呢 ?
    [版主回覆10/15/2007 22:17:00]過兩日會有我嘅"法國大餐" post~記住捧場!

    回覆刪除