2007年10月27日 星期六

肉片炒絲瓜


 
 

(小預告) 家似乎未發覺到我喺底加咗條banner~~~呢個係我寫緊嘅旅行blog預告黎架!

呢個係一項大工程我做緊一個史上最詳盡旅行blog~而家草稿裡面以經有200blog,相片800幾張……工程十分浩大,請大家多多包涵! 要多等一陣喇!

個頭開到咁大……日日做到好放……我都唔知黠完成佢d頭痛呀!

 




講番個餸~呢個普普通通,冇乜特別呢~d肉片切得好求其~唔得統一~味道就可以啦! 絲瓜呢,已經食咗幾次,越食越好味喎!

我加咗甜雞醬落去炒,味道冇咁單調~唔錯唔錯!

精美食譜:-

 
食譜from: 大蚊


6 則留言:

  1. 真係唔明您何來咁多時間又煮飯又寫blog.....
    [版主回覆10/27/2007 23:20:00]好忙架~~~~~~~呢排又要整旅行個blog~~~好攰~~~

    回覆刪除
  2. 好味.....正....
    [版主回覆10/27/2007 23:21:00]不過賣相可以再改善一下~哈~~

    回覆刪除
  3. 可唔可以 show 個 甜雞醬 出黎參考下呢
    [版主回覆10/27/2007 23:19:00]呢度:- 香辣肉碎炒翠玉瓜

    回覆刪除
  4. 又係甜雞醬啦.haha
    [版主回覆10/27/2007 23:19:00]買咗咁大支梗係要用吓佢啦!!!

    回覆刪除
  5. 喂喂喂! 你打斧頭呀)))) 咁少絲瓜既
    [版主回覆10/27/2007 23:46:00]唔係呀~得一個人食架咋~~
    肉片都好多架!

    回覆刪除
  6. 好期待您的旅行Blog面世。

    回覆刪除