2007年12月12日 星期三

香草焗魚柳配燒汁



又焗魚柳喇!!!
之前都煮過一次~效果唔錯,又覺得係十分健康嘅食物~所以再接再厲,焗多次魚柳~~~

香草呢今次用咗另外一隻~喺英國Tesco遠道帶返黎嘅"mixed herbs",我諗來來去去都係嗰幾隻香草架喇~混埋一齊味道真係好香~~正呀~~~



其實呢樽唔係D咩貴嘢,只不過好似慌死d行李唔夠重咁~買黎玩吓囉~

mixed herbs 包括: 

Thyme百里香, Marjoram墨角蘭, Parsley歐芹, Oregano牛至, Sage蒿屬植物, Basil羅勒

 破了紀錄!呢個係"10點3"美食~即係要10:15pm先有得食呢~

同我手腳慢無關,我怕夜晚返到屋企有排整,特意前一晚買定魚柳,醃埋佢先訓覺,諗住第2晚返到去可以快d開飯~~~~點知如意算盤打唔響,第二晚做到9點先走得! 本來想食埋飯先返去,但d魚醃咗唔煮又驚會變壞............唯有喺屋企煮埋佢啦!

結果10點返到去,10點3就食得喇!!!!
因為香草嘅味道已經好夠,個汁我就唔花時間整喇~就咁倒d燒汁落去~搞掂!

精美食譜:-


食譜來自: 大蚊

8 則留言:

  1. 你真係好善用你的焗爐  
    [版主回覆12/13/2007 20:22:00]希望佢唔好咁快殘!

    回覆刪除
  2. 真係好好味,你最近都好喜歡入廚做中西菜喎!!
    重有好一包,用心煮好每一餐...好正,看出你的用心呀!!
    [版主回覆12/13/2007 20:21:00]thanks~真係好用心架! 捱肚餓都堅持要煮架!

    回覆刪除
  3. 我係怕魚魚腥,都係偷思整下桂花雞翼先

    回覆刪除
  4. 咁多香料, 一定好味啦, 點奇妙醬都得
    [版主回覆12/13/2007 20:26:00]冇奇妙醬呀~!我啱啱買咗千島醬喎! 不過除咗用黎點,就好似只可以整"千島骨"! 我又冇呢個食譜喎~煩惱~~~~

    回覆刪除
  5. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年12月13日 清晨5:44

    得兩塊咁少既,下次多d呀!唔該

    回覆刪除
  6. 香草同魚柳都是我至愛

    回覆刪除

  7. 咁夜收工既...咁你 honey 呢?
    好在呢樣餸方便又快又健康咋, 食晒佢都冇罪惡感耶!
    [版主回覆12/13/2007 20:24:00]一年都冇一次做咁夜,就係撞咗呢日!!!
    我唔係同佢住架~只係呢日媽媽唔得閒煮飯,我就要把握個機會自煮囉!

    回覆刪除
  8. 其實都算快la .15分鐘就煮完.
    你個紀錄真係唔可以同我的比.我真係要煮咗兩個鐘先食得呀. 唉.....

    回覆刪除