2008年1月16日 星期三

酥皮初體驗之酥皮腸仔卷


 
買咗一包酥皮,又有得玩喇!


今次呢個係試驗版,小試牛刀只係整咗3個小小嘅腸仔卷~~~

好求其咁碌咗3小塊皮出黎,包住已經用微波燼叮熟咗嘅腸仔(驚個多士焗爐整佢唔熟!),搽d蛋黃上去,叮8分鐘就搞掂喇!

包得唔係太靚,味道就幾好~其實熱辣辣乜都好味架啦!

初步試驗成功~我會再發掘吓有d咩嘢可以整! 大家有咩好提議? (酥皮湯應該唔ok,個爐太細喇!)

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

11 則留言:

  1. 用現成酥皮真係好方便, 我最like就係用黎整湯.
    [版主回覆01/16/2008 21:23:00]唔知點解,d湯加多塊酥皮就特別好味呢!!

    回覆刪除
  2. 咁簡單我都要試下先.
    [版主回覆01/16/2008 21:22:00]幾得架!
    你可以同小朋友一齊整! 好好玩架!

    回覆刪除
  3. 唉...我家冇焗爐的! 想整都冇得整...
    附帶一句...我整左桂花馬蹄卷喇!
    [版主回覆01/16/2008 21:20:00]我睇咗喇! 好正呀!!!

    回覆刪除
  4. 酥皮撻 / 酥皮吉士 / 酥皮蝦多士
    [版主回覆01/16/2008 20:50:00]好建議! 不過你可唔可以教我整? 我上網搵唔到呢幾樣食譜呢!

    回覆刪除
  5. 有呀, 我以前做過咖哩角呀, 好正架
    [版主回覆01/17/2008 20:50:00]你d咖哩角係咪三角形架??
    我好驚整咖哩,因為d碗碟、毛巾都會沾滿咖哩跡,好難洗呢!

    回覆刪除
  6. 不如整叉燒酥呀!
     
    [版主回覆01/17/2008 20:54:00]又得喎! 要斬廿蚊叉燒玩吓呀!!同埋要搵咔食譜先!
    謝謝你嘅提議!

    回覆刪除
  7. 你好利害呀!咩都會做!!我要好好學習先得!如果唔係真係可能會嫁唔出
    [版主回覆01/17/2008 20:56:00]啊~其實我都未嫁得出架! 我地一齊努力啦!

    回覆刪除
  8. 酥皮撻型狀 and 饀料都好隨意啫, 只要個撻夠深可以放到饀料咪 ok 囉
    而酥皮吉士, 我想應該係好似忌廉筒/雪糕筒一樣, 先焗左有 "loan" 既酥皮筒, 吉士可以用吉士粉溝忌廉打起再唧入去個 "loan" 度 done (忌廉筒可以係焗蛋糕舖有得買, 型狀似 1 支箱頭筆咁既鐵通)
    仲有蝦多士呢, 可以放埋一齊焗都得, 仲可以加 d 香草之類調味丫, 型狀都係可以好隨意丫....講下講下自己都想整添!
    [版主回覆01/17/2008 23:32:00]好詳細呀! 多謝細契!
    吉士粉我買咗好耐都未用,真係要試吓呢! (唔知過咗期未~哈哈~)
    蝦多士又好吸引,不如你整先啦! 我偷吓師都好!

    回覆刪除
  9. 係呀, 3角型
    唔咖哩, 可以整海鮮忌廉呀
    [版主回覆01/17/2008 23:37:00]諗起都正~
    我又上網睇咗酥皮做法,好似唔係太難~或者遲d手痕會走去搓咔酥皮哈哈~

    回覆刪除
  10. 腸仔係熟個喎....
    [版主回覆01/19/2008 15:44:00]晤.......係喎............你唔講我都唔醒起.........好鬼朦..........

    回覆刪除
  11. d酥皮應該提早幾耐拎出黎擺室溫嫁??
    [版主回覆01/16/2009 23:27:00]睇天氣,而家咁凍,早2至3粒鐘左右啦,軟身就可以架喇!

    回覆刪除