2010年11月11日 星期四

清蒸鮑魚仔

 

 

高級食材!!! 第一次處理鮑魚仔,過程一d都唔難,因為最麻煩嘅一part已經由專人搞掂咗!





最難係d咩? 咪就係買餸囉! 同事家人下午專程到筲箕灣街市買來鮑魚仔,8大隻只需$80,超級新鮮,落鑊蒸嘅時候仲郁緊呢! (好殘忍...)

 用上傳統煮法,肉質鮮嫩令人回味! 一向喜歡煮海鮮,優質食材唔需要花巧,簡簡單單就能夠食出原味呢!





屋主養了一缸魚,最近添置了鮑魚一枚~~~ 我地仲講笑話要養大佢,下個月再上黎開party 食四頭鮑!!!



精美食譜:-


食譜來自: 大蚊

3 則留言:

  1. 我朋友教我要係 " 針" 板上面刷下佢. 咁D 黑色野就會冇咗
    [版主回覆11/14/2010 22:41:00]原來係咁!!! thanks!
    啱啱發覺我仲未加你入blog友,sorry~
     

    回覆刪除
  2. 加入同唔加入有分別?? haha
    [版主回覆11/15/2010 00:30:00]加入 -- 唔駛你打code? 我諗係咁?

    回覆刪除
  3. 而家應該全部都唔駛打CODE LU

    回覆刪除