2010年11月25日 星期四

日式鰻魚炒飯

 
 


 

夜收工,立刻要做正經事 - 速速買餸返去煮飯!





Citysuper d鰻魚全部要百幾蚊一條,返去TASTE 買砰好多呢!





唔需要醃,切細粒就可以炒,方便我地呢d"夜收工OL"呀!!! 人人都問大蚊,放工邊有咁多時間煮飯,為咗健康,總要有少少堅持吧? 日日出街食飯嘅感覺其實好恐怖,真係俾龍肉你食都食到你反胃呀! 大蚊唔介意煮、唔介意要9點過後先有得食,最享受嘅就係煮好飯可以舒舒服服攤喺梳化慢慢食個飯! 辛苦d都係值得嘅!





圓形椰菜~~~ 樣子好可愛,味道幾爽口清甜呢!

白老鼠先生都幾鍾意食呢個飯~ 雖然煮出黎同出面食嘅味道仲差好遠,作為"住家&"算是勉強收貨啩??!!



精美食譜:-


食譜來自: 大蚊



2 則留言:

  1. 我都係好怕一日三餐出街食,所以好多時遲放工都煮住家飯,順便煮多啲,第二日午餐再俍。睇你嗰BLOG啲野食咁精美,真係睇唔出你都係個夜收工既人哩
    想請問一下,你平時會唔會買定啲噤放既餸係屋企?係咪都係買椰菜、甘筍、瓜類?

    回覆刪除
  2. 鰻魚飯係我細仔既至愛   等我又試下煮先!!!  支持你既堅持呀!!!!!! 

    回覆刪除