2010年11月26日 星期五

鮮茄三文魚炒烏冬


 
 

時間愈來愈不夠用,工作忙年尾也有太多節目 (朋友&公司),不要說煮飯,連留在家中的時間也不多呢! 每日出食譜感覺好吃力,希望能堅持下去,先謝謝各位支持!

這一道鮮茄三文魚炒烏冬只是將家裡的食材找出來拼湊一下而成~ 味道不會差,算是簡便的選擇吧! 放假的時候希望可弄些複雜一點的菜式,希望各位能忍耐一下!



精美食譜:-



食譜來自: 大蚊



2 則留言:

  1. 加油~支持你堅持下去~~ 雖然我唔係成日留言,但我好多時都有黎看架 我覺得你既廚藝真係不斷進步緊呀~唔好放棄!!! 呢個就咁睇已經覺得好好味~~

    回覆刪除
  2. 千萬不要放棄啊!我日日都有睇,不過好少留言咋!
    我呢幾日執廚房,執到無晒胃口,全靠睇到你呢個食譜,提醒我炒烏冬,多謝晒!
    都唔駛弄些複雜一點的菜式,有時簡簡單單都唔錯,起碼好我呢個煮 初哥,請加油!
     

    回覆刪除