2011年2月28日 星期一

龍脷葉枇杷葉海底椰湯

 


 
 上文提要: 街市新發現 之 煲湯檔

話說大蚊在街市發現了煲湯檔,於是就請檔口姐姐幫大蚊度身訂製了這款湯水!

 

 
白老鼠先生有點咳嗽,所以檔口姐姐推介了這款"龍脷葉枇杷葉海底椰湯",她建議不需加肉,煲好了當水飲效果更好。以上材料共$29。






早前煲過羅漢果水,羅漢果是啡色乾身的,這人個是綠色新鮮的,不知那一款比較好呢??

味道淡淡,感覺卻頗為窩心,經檔口姐姐推介,感覺上湯水的功效似乎強多了! 或許只是多心,不過有個檔口可以讓你隨時咨詢又有齊各種湯料,大蚊可以煲多一點湯水啦!!



精美食譜:-


食譜來自: 大蚊



大蚊廚房11年2月精選菜式連結:-節瓜粉絲炆排骨鮭魚合桃漢堡和風生蠔煲仔飯回窩肉炒年榚柚子味噌蜆仔湯大蚊與美心過年蟹柳鮑螺炒意粉兔年初三開年飯 – 大蚊與媽媽齊下廚清蒸黃立倉香煎羊扒伴蜜柑楓糖汁雞脾菇釀玉環雞肉馬蹄餃杞子桂花榚1400!!!梨香陳皮蒸肉餅野菌馬蹄炒年榚紫芋蕃薯餅螺頭仔沙參玉竹淮山瘦肉湯羅漢果水紅莓夾心可可脆條炒三色蛋豆角豚肉生薑燒金瓜飯芋絲酸辣湯白酒燉雞金華火腿魚柳卷街市新發現 之 煲湯檔

7 則留言:

  1. 免費小遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除
  2. 我覺得新鮮羅漢果仲好飲, 比較清甜, 我問過街巿檔, 佢地教我煲龍眼肉加杞子, 清熱又可血壓.

    回覆刪除
  3. 蟲草是合成的

    回覆刪除
  4. 美食醫生 - 許嫣2011年2月28日 晚上9:30

    啱我呀!啱啱感冒完,喉嚨痛。

    回覆刪除
  5. 係囉, 我都想有專人指導煲咩湯水好哩~~

    回覆刪除
  6. 又幾好喎 煲湯檔係邊到嚟架

    回覆刪除
  7. 海綿寶寶小遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇

    回覆刪除